Gissa

Gissa vilka som hade äran att vara inne på gymmet tillsammans med mig och Tilda idag?? Svenska Handbollslandslaget! Jajjemen. Staffan, Ola, Dodr, Kim you name it, alla var där. Gav dom lite tips och träningsinstruktioner, lite strategier inför kommande matcher och så... Eller nä... Dom höll sig på sin halva av gymmet och jag på min... eller nä... Fattar ni så många dom är?? Lilla Friskisgymmet blev helt plötsligt väldigt varmt och lite mindre. Så det var snarare så att jag sick-sackade runt där med sänkt huvud och Tilda i bilstolen, kände mig lite malplacerad och försökte att inte vara ivägen. MEN, jag pratade faktiskt med Staffan. Eller pratade, det var kanske ett starkt ord. - Kan jag ta den här? frågade han. -Ja visst! svarade jag högröd i ansiktet (av ansträngningen naturligtvis) och fumlande med min vikter.

Det blev i alla fall lite bra intervaller på löpbandet, börjar känna mig starkare nu, och så 20 minuters styrketräning, i ett litet hörn av mattan som var fullsmockad av en massa två-meters-jättar. Jag fick bita mig hårt i tungan för att inte börja ränna runt med en bit papper, penna, lyrisk blick och fråga efter autografer, jag är ju proffsig och var ju där för att träna... Men va fan, dom är ju skithäftiga!!


Kommentarer
Postat av: Emilie

WOW!!! Så häftigt att ha kändisar på gymmet! :) Jag hade nog också fumlat en del med vikterna om jag hade varit där. fniss.

2012-06-28 @ 20:11:24
Postat av: Emilie

Så himla fint du har gjort på din sida. Jätte fina foton. <3<3

2012-06-28 @ 20:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0