Dalarna

Ja, det blev en tur till Dalarna där jag fick laddat batterierna lite. Det gör fint att ha lite hjälp hela dagen. man orkar på ett helt annat vis! Casper hade hur roligt som helst. Jag lovar att slänga upp lite bilder i morgon om jag hinner.

Det visade sig hos BM att jag hade gått ner ett underbart kilo. Det var innan jag for till Dalarna. Nu ligger jag på plus/minus noll igen ;) Har frossat och inte tänkt mig för ett dugg, ljuvligt. Var faktiskt ute o sprang med lillbrorsan. Det blev Limsjön runt. 8,24 km. Det gick sakta, men vi kom runt och Viktor var så snäll så han höll mitt tempo hela vägen. Hans lilla storasyster är ju lite otränad i löpningen än så länge ;) Men jag är på gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0