Då kör vi!

Här kommer den utlovade vägningen och mätningen!

Vikt: 68 kg Ska minskas till 62-63kg
Lår: 58cm nöjd
Rumpa: 100cm 5cm ska bort
Mage: 89cm Hade varit fint o hamna på 80 jämt
Arm: 26cm Nöjd
Bröst är ingen idé o mäta, det varierar ju från timme till timme ;)

Så nu kör vi. Inte full träning ännu men vi börjar så smått med maten. En stor salladsskål står nu i kylen. Är så grymt dålig på att göra sallad till mig själv till maten så då blir det bara en massa extra pasta och sånt istället. Men har jag en stor skål ståendes i kylen så tar jag av den till varje måltid. HA! Det gäller att komma på sina egna trix. Var iväg och inhandlade min klocka igår, EN KVAR! Haha! MIN!! Den ska testas för första gången under min promenad i eftermiddag. Då ska även hundarna motioneras, Bella med klövjeväska och Lova får springa efter en boll.

För övrigt så blir det lite extra god mat ikväll + lite överbliven tårta, det är ju idag den stora tre-årsdagen är! Så det blir pannkakor ikväll (favoriten), med lite fläsk så föräldrarna står sig på det med och som sagt lite tårta! GOTT!


Kommentarer
Postat av: Alex

Vad blev det för klocka nu då?

2012-06-08 @ 19:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0