Turdag

Ja idag har jag haft tur hela dagen med barn och hundar så jag har fått gjort hur mycke som helst!! Det hjälper väl att kroppen har flödat av energi så man har kunnat vara lite effektiv. På förmiddagen hann jag dammsuga nedervåningen och dricka kaffe med Christian. Jimmie tog sen med sig hundarna ut i skogen och jag lät lite bra filmer flöda på tv:n så Casper var nöjd, Tilda kollade också, och under den tiden vattnade jag blommor och torkade av lite. När vi sen skulle upp o lägga Casper för lite powernap så passade jag på att be han om hjälp med städningen där uppe. Han plockade undan grejjer medan jag dammsög. När han och Tilda sov middag fick jag städat inne på toaletten och röjt i akvariet. Jimmie kom hem och jag stack snabbt iväg och handlade lite grann i Tvååker. Väl hemma fick jag tagit det sista i trappan och sen var allt FÄRDIGT!! Så nu ska jag göra mig en stor kopp kaffe, luta mig tillbaka i soffan och njuuuuta!

Kommentarer
Postat av: Helene

Fy faaan vad jag e avis!!!! Här funkar det inte med nya städerskan - Inga. Är såååå besviken.

Svar: Vår städerska - Någon- är GRYM! Ta henne istället ;)
Terese Wahrenberg

2012-07-19 @ 11:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0