Träning hemma

Nu går ju gaveln före allting annat. Så jag ser ju till att stå för mat och skötsel av barn och hundar så Jimmie får jobba på så länge vädret tillåter. Därför är träning på gymmet inte möjligt, inte heller löpningen till viss del. Så efter lite surfande och ny inspiration försökte jag mig på ett träningsprogram här hemma. Styrketräning a la Tette. Jag blev svett och fick ont i kroppen så den måste ju gjort någon nytta!! Stolar, bord och petflaskor fulla med vatten fick ställa upp med motstånd och vikt då hantlar och gummiband inte finns i mitt förråd. Tror jag lyckades få med hela kroppen i träningen. Ska bara skriva ner allt jag gjorde som funkade bra i mitt lilla hem så ska vi nog få ihop ett bra träningsprogram. Inget ska stoppa mig nu!
 
 
Mina vikter!

Kommentarer
Postat av: monica WB

Du kan fylla flaskorna med sand så blir det tyngre:)Kramen Monica WB

Svar: Jag lär göra det efterhand, men som det känns idag så behövs inte det på ett tag!! Nya övningar gav ny träningsvärk!! :D
Terese Wahrenberg

2012-07-10 @ 23:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0