Tempopass

Idag ringde Christian och frågade om någon av oss villa ut o springa. Jimmie var inte sugen men lilla Tette högg på det direkt. Stackars Jimmie fick så snällt sitta hemma med två barn, Bella och två valpar som lekte järnet. Utan att vi ens frågade han :blush:
Var lite nervös för att springa med Christian, vet att han  springer på bra... Men vi tog en 7-kilometare jag visste att jag skulle klara i lite högre tempo. Herr Karlsson drog mig framåt i ytterligare lite snabbare tempo, men inte värre än att jag klarade av det... i fem kilometer i alla fall, sen saktade jag ner. Trötta blev vi men jag knäckte mitt lilla rekord på den banan så jag var bara lycklig ändå ;)
Så det har varit en riktig energiboost-dag. har bara gjort en massa roligt! Varit med familjen, spårat med vovvarna och haft lite egentid på en löprunda! HÄRLIGT!!!! :thumbup:

Kommentarer
Postat av: alexandra

Gött att C håller igång ännu och att du fick en hare att jaga....Man anstränger sig mer då ; )

Svar: Visst gör man det! En härlig boost för självförtroendet med när man orkar me de!!
Terese Wahrenberg

2012-07-08 @ 08:26:29
Postat av: Pia

Du är min stora idol och förebild :) tänk om man kunde ha lite av din karaktär..

Svar: Tack *sträcker lite på ryggen* ;)
Terese Wahrenberg

2012-07-09 @ 19:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0