SÅ AVUNDSJUK!!

Nu ska Jimmie springa kräftloppet! Hade varit så gött! Tänk att bara kunna säga "e d ok om jag gör d?" och sen bara kunna dra iväg utan att behöva planera med amning, sovande barn och/eller barnvakter. Känner mig helt klart något låst. Som mest kan jag ta milen på en timme och är jag inte tillbaka inom den timmen så är det katastrof för då är Tilda lilla hungrig till tusen... så max en timmes egen tid för mig.... och då ska den tajmas in med hennes matande, jag ska ha hunnit ätit lagom mycke och Jimmie ska vara hemma. Det är inte lätt... Men bara o gilla läget ett halvår till... Men det är inte min grej. Vissa dagar känns bara blä och blaha, hatar att vara så låst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0