Lite låg

De e banne mig inte lätt att hålla humöret uppe efter en dag med bajsgrafitti på amningsfåtöljen, envisa nej och gnällande, nerkissade byxor och diverse provokationer (tur att gubben inte är hemma så jag kan ha mina sköna psykbryt ;p). Längtar efter min egentid. Tanken är att jag ska springa en sväng idag... men nu är det fälttävlan på tv 13.15. Perfekt medan barnen sover. Sen ska jag in o handla när dom har vaknat och fått fika i sig. Känner bara hur chansen för egentid, eller rättare sagt luckan för egentid, blir mindre och mindre.... det är inte lätt att tajma ihop det med måsten, amning och vad man vill ;) Det får nog bli min egna tid i morgon istället. Lite spår och annan träning på förmiddagen och löpning på eftermiddagen... kanske... hoppet är det sista som överger människan ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0