Lång liggtid

Ja vi hann med ett spår för lilla Lova idag. Ca 150 meter blev det och en liggtid på 2,5 timmar. Det var inte riktigt meningen att det skulle bli så länge men man kan inte planera allt med två barn som ändrar om i schemat ibland ;) Damen var lite osäker så det var bra att jag visste ungefär hur jag hade lagt spåret. Då kunde jag lättare se skillnad på när hon var osäker men ändå på spåret och när hon var helt av. Så detta ska vi träna mer på så hon får upp självförtroendet på det lite så jag kan ställe lite större krav på henne. Alltså ska vi försöka med längre liggtider nu men ingen jättelängd på spåret än. Nu har jag en trött Lova utfläkt på mattan och en matte i soffan med lite bättre energinivå än innan på dagen :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0