jogging

Det blev en liten joggingtur idag. Fick lägga om planeringen något. Hade tänkt köra ett lite längre pass och baka in långa intervaller men tidsbrist gjorde att det fick bli ett tempopass på ca 35 minuter. Det gick riktigt bra de tre första kilometrarna men sen kom jag i lä och solen höll på att ta kål på mig, som jag saknade mitt vätskebälte!! Men jag höll mig igång hela vägen i alla fall och är helt klart nöjd med rundan ändå. Hoppas på ett jämnare tempo i bra fart på lördag på stadsloppet. Tänkte ta ett lite lättare styrketräningspass och bara någon kilometer löpning innan lördag men njae, det hinns nog inte med. Kanske lite styrka på torsdag om jag får båda barnen till att sova samtidigt... va är oddsen för det??? ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0