jaha...

Stadsloppet avklarat för de här året. Va ska jag säga?? Det var utlovat åska, ösregn och 21 grader varmt. Det blev uppehåll, strålande solsken, tryckande kvav värme och 29 grader istället.
 
Laddad ändå, satsade på att ta det lugnt men gärna komma in under timmen ändå. Klarade mig rätt bra, sprang i varenda dusch som erbjöds, tog vatten ur varenda depå som fanns så jag behövde inte åka blåljus därifrån som andra fick göra. Dock är det bara jag och min klocka som vet om min tid för chippen (som man för övrigt betalar lite högre anmälningsavgift för än vid lopp där dom har en allmän klocka) dom satt på nummerlappen och tålde inte fukt.... det var inte bara min som låg längs med Ätran om man säger så. Hade chippet fram till åtta kilometer i alla fall sen fanns det inte kvar längre. Det var långt ifrån bara jag som var drabbad. Från fem-kilometerstrecket låg det ett sånt chip nästan varenda meter. Katastrof. Fruktansvärt dåligt. O nu lägger dom inte ens ut resultaten på dom stackarna som faktiskt hade sitt chip på sig hela vägen. Det är ju långt ifrån alla som springer med tidtagning på en egen klocka, så dom blir också lidande nu. Väldigt dåligt. Mycke besviken. Arrangörerna skyller ju naturligtvis på dom som dom har köpt tjänsten av. Vi får väl se vad som händer.
 
59.17 blev min tid i alla fall så jag klarade ju mig under timmen och jag höll mig upprätt hela vägen så jag får vara nöjd, helt klart. Kunde inte gjort det bättre i alla fall. Tar revansch nästa år och då har jag ju även hunnit ta Göteborgsvarvet så då ska jag ju få en vettig tid i alla fall ;p

Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag tycker ni kämpade på riktigt bra!!! Jäkla så vramt...blev helt slut att bara ta kort haha...skicka över din mail....skickar dom en och en är rätt så stora pixlar----Kramar

Svar: Tack för peppen igår, det gjorde susen de sista 500 metrarna, då var jag MYCKE trött!
Terese Wahrenberg

2012-07-29 @ 13:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0