Jag HADE en plan....

Den såg ut så här;
 
  • Handla på Coop
  • Tilda somnar på vägen hem
  • Ger Casper mat och lägger honom
  • Ett snabbt träningspass medan 2 barn sover
  • Färga håret
  • Duscha av sig färg och svett
  • Väcka åtminstone det stora barnet
  • Gå med hundar
Så här blev det
 
  • Handla på Coop check
  • Tilda somnar Ja men vaknar direkt igen när vi kommer hem
  • Ger Tilda mat
  • Ger Casper mat och lägger honom check
  • Tilda får mat
  • Hon somnar och jag hinner dricka mitt kaffe
  • Tilda vaknar
  • Tilda får mat
  • Slänger i färgen i håret Medan jag står där, kladdig, handskbeklädd och någon mystisk brun sörja insmetad i huvet, då vaknar Casper!! Jag får ju ALLTID väcka honom!! Men inte idag.. nä... han får vänta där uppe
  • Färgen sitter nu i håret och ska snart tvättas ur, Casper tittar på tv och Tilda tittar på Casper.
  • Ska skölja ur färgen sen hoppas jag att jag ska kunna gå ut med hundarna och ta ett snabbt styrkepass medan Casper blåser såpbubblor på fotbollsplanen. Alternativet är lite hundträning, hänger lite på Tilda...
Slutsats: Det blir inte alltid som man tänkt sig med två barn i huset och en karl som entusiastiskt fixar med hundgården. Tur att hundarna är snälla och tålmodigt väntar på sin tur i rampljuset.... Men vänta lite nu! Jag skulle ju försöka fixa naglarna me! Kalas i morgon jue! Hm... jaja, natten är lång :P

Kommentarer
Postat av: Alex

Haha hundar , barn , färg och träning ! Fröken bläckfisk o tidspptimist men har man inte provat så

Svar: Ja lite tidsoptimist är jag helt klart ;) Men jag fick gjort lite styrketräning på hundpromenaden medan Casper blåste såpbubblor och hundarna vräkte ut sig i gräset ;)
Terese Wahrenberg

2012-07-20 @ 15:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0