*trumvirvel*

Laddar... idag smäller det... idag byter jag ut en svart mamma-outfit i velour med chili concarne-rester på axlen mot lager på lager med löparkläder. Kletar in läpparna med lypsyl, astmaspray inhalleras, flaskorna fylls med svag juice, garminklockan åker på. Drar ett djupt andetag, ser till att självförtroendet är på plats i huvet och dubbarna ordentligt på fötterna. Lova står å piper vid mina fötter. Idag ska vi spränga en psykbarriär jag och min följeslagare. Idag ska vi ta mitt mål för 2013. 21 km ska avverkas!
 
So did we do it?
Hell yeah!
 
Målet för 2013 är avklarat! Jag och Lova fixade 21 km idag! OOOOoooohhh yyyyäääääää!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Duktiga kickor!!! Man är väldigt nöjd med sig själv när man har gjort det : ) Grattis!!

Svar: Inte så lite nöjd heller, dock var det bara Casper som hakade på i min entusiasm ;)
Terese Wahrenberg

2012-12-13 @ 04:32:02
URL: http://teamtraildogs.wordpress.com
Postat av: Helene

Grattis! Berättade just för en trimkund om hur du och lilla Lova kämpar i löparspåret! Kram!

Svar: Roligt! Hoppas kunden blev lite inspirerad. Jimmie var faktiskt lite impad över lilla damen, den fyrbenta alltså...
Terese Wahrenberg

2012-12-13 @ 14:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0