Snön

Nu var snön här med allt vad det innebär. Finner mig själv puttandes på barnvagnen i nysnön, svettig, håller ett krampaktigt tag i handtagen för att inte dratta i backen samtidigt som jag röststyr mina tre yrväder som faktiskt går som änglar vid min sida. Snön piskar i ansiktet när man kommer ut vid fälten. Lova får duschas när hon kommer in för att få bort alla snökakorna. Det är lager på lager som gäller när man ska ut o springa. Lova får vänta med att följa med tills det är plogat ordentligt annars kommer hon gå på snöstyltor efter bara någon kilometer. idag blir det gymmet o löpbandet för min del.

Visst låter det jobbigt, men misstolka mig inte, jag älskar att snön har kommit! Äntligen blir det lite ljusare! Här ska dras pulka och byggas snögubbe! :thumbup:

Kommentarer
Postat av: Helene

Kan inte jag få åka på pulkan då
????........

2012-12-03 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0