Planering

Det är inte lätt att få ihop tiden, speciellt inte när man råkar vara tidsoptimist. har ändå blivit lite duktigare på att jag inte MÅSTE hitta på någonting hela dagarna när Casper är hemma från dagis. Idag har vi städat köket, klätt granen (nej det blev inte gjort igår...) och gått med hundarna tillsammans me momo o hennes hundar. Resten av tiden var tv:n igång på Disney Junior och kaffekoppen stadigt placerad i min ena näve och en bok i andra. En rätt skön dag. 
 
Men så hade jag en vision. Jag skulle komma iväg i tid på kvällen så jag kunde springa lite längre på löpbandet innan det var dags för cirkelfys... men nä, jag lyckades inte den här gången heller... Tack o lov hade jag präntat in ett "program" i huvet som jag hade läst om i "Aktiv träning". När man har ont om tid för löpbandet kan man starta lugnt och sen öka 0,5km/h efter varje 500 m. Så det blev ett par aktiva tre kilometer och därefter cirkelfys där jag inte höll igen över huvudtaget utan det var fullt ös alla tre varven. Nu sitter jag här med något darriga armar och en blodsockernivå som helt klart behöver rättas till. Men vet ni?? Jag e bra!! punkt

Kommentarer
Postat av: Helene

Du e inte bara bra - du e världsbäst! Äääääälskar dig!

2012-12-20 @ 10:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0