Nu, äntligen, har det hänt!

Jimmie frågade mig igår om jag var laddad... eh nej, blev svaret. Nu dagen efter sitter jag här med min kaffekopp. Fötterna på bordet, trött i bollen, lycklig och med en pigg känsla i kroppen. Lite trött i benen, men inte värre än att jag vill träna i eftermiddag. Fattar inte att jag satt och pratade och skrattade i bilen klockan två på natten. När var jag senast pigg o vaken vid den tiden på dygnet? Folket var helt fantastiskt. Nya människor som det togs närkontakt med. Blenders var underbara. Ja ni som är inne i svängen har väl förstått vid det här laget...
Vi var på Ramshall igår!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Se där ja!! då var fröken igång och skaka höfterna

Svar: Jajjamen, med råge dessutom! Blev inte mycke sitta ner igår!
Terese Wahrenberg

2012-12-29 @ 17:53:29
URL: http://lifeofhoff.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0