I väntan på

Ja det blir inte så många "uppisar" nu. Anledningen är att en sladd till den bärbara datorn är avtuggad, därav inget batteri i den lilla laptopen. Det är inte så ofta jag tar med mig barnen till övervåningen för att sätta mig vid datorn. nä, vill blogga när andan faller åp och då görs det via den lilla burken. Så i väntan på att den nya kabeln ska ramla ner i postlådan så får ni en liten upp idag om Casper. Det har varit mycke Casper-prat idag och lite dilemman för hans mor hur hon ska klara av allt rodda med allt. Första mötet på morgonen var inga större problem. Gick upp lite tidigare för att för en gångs skull komma i tid till dagiset. Där pratade vi med specialpedagogen som har ett litet öga på Caspers språkutveckling. Efter det gällde det att rasta odjuren och få i mig lite lunch. Sen var det logopeden kvar töver ett. Halv ett sov fortfarande Tilda.... Fasen... Hon måste ju ha mat i sig... Ska jag väcka henne?? Hon behöver VERKLIGEN sova. Näpp, brer en smörgås och hivar ner en banan i skötväskan, hon får äta hos logopeden. Så medan Casper och Kajsa pratar om vilka djur som finns i hennes spännande påse mölar jag i Tilda macka och banan. Gick finfint. men nu är vi trötta hela högen, så over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0