Vargen

Nej, jag tänker inte ge mig in i en debatt om vargen här och nu. Jag har mina åsikter och förstår både vargkramare och varghatare. MEN jag blir vansinnig på vissa nötter. Så fort det har hänt något med vargar inblandade och det kan kommenteras om den här artikeln så kan man läsa så många fruktansvärt korkade kommentarer från både den ena och andra sidan. Bara som ett exempel så har ju en gråhundstik blivit attackerad och då börjar ena sidan vråla om nolltolerans mot vargen och den andra sidan vrålar om att det är ägarens fel, inte vargens och att ägaren inte följt lagen (vilken dom uppenbarligen inte har full koll på) och då svarar ena sidan att dom som tycker det är dumma i huvet. jag blir så trött. Håll er till fakta och inte personangrepp, känner jag bara, om man nu ska vara med i debatten och kommentera såna här händelser. Har varit inne en del o kikat på vargfakta.se, en fantastiskt bra, saklig sida. Jag håller mig till den numera när jag vill ha reda på vad som händer i "vargavärlden".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0