Sexy mama

Ska plocka ihop frukosten. Känner mig på gott humör. Drar igång stereon på en riktig dänga.... Fever... Ni vet den me lite sexig baktakt. Sen går raffiga jag (solkiga mjukisbyxor, nermjölkat linne, morgonrufsigt hår, luktar förmodligen som jag ser ut) runt i köket, plockar ur disk ur diskmaskinen, ställer in kylvaror, ställer in disk i diskmaskinen samtidigt som jag vickar snyggt på rumpan i takt med den sensuella musiken,slänger ut ett ben i en sexig vinkel lite då o då, dörrkarmen får agera stolpe i min poledance, Tilda tittar storögt från babygymmet, Casper har ställt sig framför tv:n... nog bättre utsikt där...

Kommentarer
Postat av: madde

hahahhahahahhah!!!!! ;D

2012-08-14 @ 17:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0