Rätt

Igår kväll när jag skulle somna så envisades huvet med att hamna in i en mardröm hela tiden. En dröm som utsatte hela min familj i fara. Kämpar mig ur drömmen flera gånger men den bara återkommer. Kryper intill Jimmie och han håller om mig, stryker mig lite på ryggen och hela kroppen slappnar av. Känner riktigt hur andningen lugnar sig och hur jag blir tung i hela kroppen, introt till mardrömmen löser upp sig. Då vet man att man har hittat helt rätt man i sitt liv. En man som kan få en o skratta, slappna av, känna sig trygg, helt enkelt en karl som lockar fram det bästa ur en. Puss älskling

Kommentarer
Postat av: Helene

Det ÄR underbart! Var rädd om honom!'Puss

2012-08-22 @ 14:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0