Nya byxor

Jimmie hittade ett presentkort till en klädaffär som han fått för typ hundra år sen som fortfarande gällde. "De kan du ju lägga i din plånbok så kan du köpa ett par byxor till mig" va f-n har jag gjort för ont?? Stoppade ner det i plånboken och det har nu legat där ett par månader. Men idag tog jag tag i det! Hade med mig en manlig hjälpreda i form av min lillebror Karl. Vi rotade runt bland byxorna, jag var lite smått frustrerad, vilken jäkla storlek ska det vara??? Fick lite hjälp av en söt tjej i butiken sen så jäklar hittade vi två par jeans i rask takt, fint, dom tar vi! Fram till kassan, betalade, gick ut, pustade ut. Äntligen! Måtte dom nu bara passa herrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0