Mitt fel

Det blev ett litet spår för Lova idag. Inget upptag över huvudtaget. Har börjat lägga så smått utan blod men har nu insett att jag nog successivt får arbeta bort blodet för min dam fattade ingenting idag. Eller så berodde det på att hon hade lekt sig stentrött med Gry innan... eller så berodde det på att jag var stressad... eller för att hon helt enkelt inte fattar att hon ska följa spåret utan blod... Nya tag på måndag då me liiiiiite blod i spåret... O då tror jag inte heller att vi får oväntat besök av lekkamrater... Men dom hade himla roligt!
 
 
Vår framtida utställningschampion... :rolleyes:

Kommentarer
Postat av: alexandra

Haha bara vänta tills hon får leka med Mallan på onsdag ; ) Blötfisen Lova

Svar: Ja där lär hon ha något å bita i igen!
Terese Wahrenberg

2012-08-12 @ 08:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0