Lagen

Det var ju någon smart jäkel som kom på lagen om alltings jävlighet. Hade bryggt mig en kopp kaffe som skulle avnjutas medan Tilda sov och Casper var på dagis. Sätter mig i soffan, griper tag i örat på muggen "uuuäääää". Jaha. Det var bara att försöka hinna dricka kaffet innan det blev kallt, inte alltid det lättaste när Tilda är igång. Känner mig trött på eftermiddagen. Täntke att det nog kan vara bra o vila lite innan löpturen nu medan båda barnen sover. Lägger mig ner, sluter ögonen, "dudunk" "klamp klamp" hörs det på övervåningen. jaha. Hämtar ner Casper. Vi lägger oss o myser i soffan, jag sluter ögonen i tre minuter... "uuuääää" jaha.... blev inget sova.... Och hela dagen har jag väntat på att det ska börja regna för jag har hängt ut tvätt, men nä! Vädret är på min sida i dag i alla fall!! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0