Joggingtur

Jag var trött igår efter en dag med kvalmig värme, hörselkoll, handling på coop och hundpromenad. Men det var också troligtvis sista gången jag kunde komma ut på en "enkel" runda, dvs jag behöver inte ordna barnvakt. Så jag snörade på skorna efter att båda barnen hade lagt sig för natten vid åttasnåret. Sticker ut och känner hur trött kroppen är, den orkar ingenting. Jajja, jag får köra ett enklare, kortare pass helt enkelt. Springer på och under löpturen så hittar jag faktiskt tillbaka till den teknik jag vill minnas att jag hade när jag var som bäst tränad. Sköt lixom fram höften lite grann när jag sprang så jag rätade på mig bättre. Kändes såååå bra! Jag flöööög fram! Kollade på min klocka och fick mig en riktig kalldusch. Jag flög inte alls fram... Det var längesen det gick så sakta... Jajja, tekniken kändes bra. Jag får träna upp ett bra löpsteg under tiden. Idag känner jag helt klart att jag sprang lite annorlunda igår! En skön träningsvärk har börjat sprida sig på lite udda ställen. GÖTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0