Jag borde...

Ja, många "jag borde" snurrar i huvet på mig nu... men äh, varför då?? Jag ska ju vara hemma ett ååååår till, ingen brådska. Lutar mig tillbaka i soffan med min kaffekopp och njuter. Tilda jollrar på golvet. Casper leker för fullt med Lova, dom har så roligt. Casper ger olika kommandon "oss!" (loss) "aen!" (ta den) "mmmm" en snabb kram får Lova under lekens gång, han får en slick i ansiktet till svar. Underbart o se, man kan bara le åt det även om man får styra bort kraftiga tag från barnahänder och lite för mycket tuggande från hundtänder ibland. Ska bli härligt o se dom växa upp tillsammans. Lägger mina "borden" åt sidan idag, istället blir det promenad med hundar på förmiddagen, lösa förhoppningsvis om inga rådjur syns till, eftermiddagen spenderas nog på Vallarna. Ska fråga Caspers farmor och farfar om dom har lust att fika med mig där. När Jimmie kommer hem sen blir det lite spår för Lova. Ett kort spår med ytterst lite blod är planen. Får se hur det går. Njut gott folk, det ska jag göra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0