Hyllning

Det pågår så mycke snack hela tiden om alla andra och jag är alltid så fruktansvärt dålig på att bidra med vad JAG egentligen tycker. Därför tänker jag hänga ut några människor här i min blogg som jag är imponerad över och som inspirerar mig varje dag, så JAG får sagt vad JAG tycker lite grann.
 
Jimmie - min älskade sambo. Du står på dig i alla lägen, står för hur du tänker, står för att du inte kan trolla fram en totalrenovering på huset bara för att du är snickare. Jag förstår dig och blir stolt över dig varje gång jag får höra dig  "försvara dig". Jag är glad att du tänker som du gör så att vi kan prioritera annat i våra liv också.
 
Emilie - Du är ensamstående mamma flera dagar i veckan året runt. Jag är imponerad över hur du ändå tar dig tid att träffa dina vänner och din familj. Du bryr dig alltid och du stöttar alltid. Jag är Imponerad över att du ser till att utnyttja dina nära o kära som barnvakter så du kan komma iväg o träna, det är så viktigt!
 
Alex - Fortsätt gör det du tycker är roligt just där och då! Varför stövla på i samma spår dag ut och dag in?? Fortsätt vara så impulsiv som du är, det ÄR ju DU! Dom som inte gillar det kan dra en gylf från mungipa till mungipa.
 
Madde - Är så avundsjuk på allt du hinner me! Men vi lever ju lite olika liv ;p Är imponerad över din träning, hur du målmedvetet betar av olika delar i kroppen dag efter dag, ditt sätt att äta, you name it! Är grymt imponerad! Kommer själv inte satsa på att försöka få dom musklerna, hade nog sett lite lustigt ut på mig, jag har andra mål istället ;) Tycker det är roligt att du och din pojkvän delar det intresset och kan göra det tillsammans! Blir ju lite mer kvalitetstid då när ni ses! Är så glad över att du har hittat honom!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

<3<3<3<3<3 Love you kusin!!!

2012-08-09 @ 17:38:33
Postat av: alexandra

Haha du la en godbit :) Puss på dig

2012-08-09 @ 19:44:10
Postat av: madde

åhhh tette vilka fina ord !!! <3 Jag är imponerad av dig förstår att mamma livet inte alltid är de lättaste !! Som du säger lever vi ju helt olika liv! =) hahah kanske hade sett liiiite roligt ut på dig :P hhihihi han är den finaste som finns ! puss på dig kusin!!

2012-08-14 @ 17:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0