Hälsan

Försöker få ordning på mina kilon och vad jag äter och inte äter. Tänkte ta ett järngrepp om dom här vanorna nu när Jimmie inte är hemma, mycke lättare då ;) Så nu har jag alltid min skål med sallad i kylen. Ser till att ta MYCKE mer sallad än de snabba kolhydraterna jag annars är rätt förtjust, minskar på dom istället. Svårt att ta bort popcornen och saften på kvällen. Det är framförallt detta som har varit min stora last och boven i dramat men nu har jag bunkrat med vindruvor och nektariner hemma istället. En vana ska brytas, saftdemonen knäckas och kilona minskas. Eivors våg har en tendens o stå på min sida och visade bra siffror idag. Har lite kvar men dagens siffror gjorde att jag blev än mer motiverad och fortsätta på den väg jag har slagit in på... Nu ska den nya vanan bibehållas!!

Kommentarer
Postat av: ALEX

Tror jag ska låna evior våg ett tag hahaha

Svar: Ja, jag vet inte va hon har smörjt den med men den är alltid snäll!!
Terese Wahrenberg

2012-08-26 @ 07:53:58
Postat av: Helene

Testa min. Den är för tillfället omställd med -10 kg i sommarvikt, men snart är det vinter igen..... Puss

2012-08-27 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0