Gott försök

Ja idag gjorde jag ett gott försök att få sovmorgon till åtta i alla fall... Hur gick d? Skitdåligt...
 
02.30 lägger mig igen efter att ja matat Tilda
05.55 upp o hämtar Tilda in till sängen för mer mat. Lägger oss ner och börjar slumra
06.00 Jimmies klocka ringer
06.08 Casper börjar kliva upp
06.10 Jimmies klocka ringer
06.30 Något rasar inne i Caspers rum, han blir ledsen, jag går upp, tröstar honom och sätter honom på pottan.
06.35 lägger jag mig i Jimmies säng så Tilda inte knör på mig
06.45 Tidla börjar vakna
07.00 Tilda är klarvaken, kallar upp Casper i sängen för lite mys.
07.30 går vi upp
 
Nöjda barn men ingen sovmorgon... Nytt försök i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0