Go runda

På eftermiddagen kom Eivor hit efter jobbet och höll ett öga på barnen medan jag snörade på mig joggingskorna. Tänkte att jag skulle köra lite fartlek på min milarunda, dvs öka i backarna. Gick ut med lite för gott självförtroende så efter 6,5 km fick jag gå i tre minuter, sen kom jag lixom aldrig riktigt igång igen men fortsatte öka i backarna så det hade väl kunnat bli sämre tid. Men det var väldigt skönt att få komma ut ensam, en kravlös löptur, ett break, en paus för att andas. Det hade väl varit något lättare att andas om amatören Terese hade kommit ihåg astmasprayet men nä, jag gick bet på det den här gången också. Men inga blåsor på fötterna, inte heller i armhålorna, inte heller på tuttarna så några framsteg har amatören gjort ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0