snart så...

Sitter här med min svullna kropp och läser en tidning om träning. Längtar så efter att kunna snöra på mig mina asics-dojjor och ge mig ut på slingan och köra skiten ur mig. Har inspiration till tusen på träning och kost. Allt ska jag börja med efter förlossningen. Har redan ett upplägg i huvet. Slukar allt i läsväg som kan ge mig inspiration. Snart kan jag röra mig igen. Vet inte riktigt varför jag väntar med kostupplägget till efter förlossningen men jag har inte den motivationen till det nu, det "lönar" sig lixom inte nu... tjock är jag ju vare sig jag vill eller inte ett tag till. Drömmer om mina löparrundor i sommar, om mitt träningsprogram på gymmet som jag ska utforma och om göteborgsvarvet 2013... Nöjd, inspirerad och motiverad lutar jag mig tillbaka i soffan, lägger en hand på magen och i den andra handen har jag ett glas coca-cola.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0