Jooobbigt!

Idag blev det mycke mental träning för lilla Lova. Fysisk träning också för den delen. Vi gick in till lilla Långås. Tanken var att det skulle bli lite passiv.träning vid affären medan jag tog mig en glass. Men det blev lite mer än så. Trafiken var lite läskig nu när den kom så nära! Det gick ändå över förväntan och träningen vid affären var det Bella som hade jobbigast med. Lova brydde sig inte ett dugg om folket som gick förbi mer än att hon backade lite grann för dom som gärna stannade och böjde sig framåt. Alla insåg dock att jag inte ville att mina hundar skulle hälsa så det var Bella som hade svårast för att hålla sig i skinnet, hälsa är ju det roligaste hon vet...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig blogg fröken har fått till....är du hemma något på söndag? ska tävla i VBG så jag kan ju svänga inom och ha valpträff...ska höra om Gry ska med ; D

2012-04-20 @ 04:38:12
Postat av: Helene

Åh, vad Lova är duktig! För att inte tala om hur duktig du är, som är så flitig med träning och är så konsekvent. Jag avundas dig!

2012-04-20 @ 09:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0