Inte så feminin

Har väl aldrig varit riktigt kvinnlig. Klär mig gärna fint och känner mig gärna fin men när jag är hemma är jag inte så "fin" av mig. Dom som känner mig vet vad jag menar... Skulle iväg till mvc. Mitt största problem nu är att jag inte vill ha för mycke på mig längre och knäppa en jacka är helt klart ett problem me den här magen... Vårjackorna är inte ens lönt att plocka fram utan jag använder fortfarande min vinterjacka när det är riktigt kallt. Men blir det några plus för mycke får jag panik av värmen i jackan. Det blir istället en lager-på-lager-lösning. Står i hallen och tittar på allt jag behöver ha med mig; telefon, nycklar, plånbok, kisseröret osv. Inser att jag inte har några fickor... va fasen ska jag göra nu? Det är det bästa med vinterjackan, stora rymliga fickor. Då gick det upp ett ljus för mig! Ka-ching! Jag har ju en handväska! När använde jag den senast? Ingen aning... så kvinnlig är alltså jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0