Hjärnbrist

Har käkat Nifferex halva graviditeten för att hålla järnnivån uppe, men hjärnnivån då? Kan man inte få något för den? Känner lixom hur den blir lägre och lägre. Gick inne på Coop idag och handlade. Brukar ha ett klart schema i huvet. Det ska vi ha på måndag, det på tisdag osv så handlar jag utefter det. Nu var jag helt blank. Handlade mina basvaror, mjölk osv och åkte hem. Hoppas jag kan pyssla ihop någon typ av mat de kommande dagarna... men helt klart lite piller för att hålla igång hjärnkapaciteten under graviditeten hade var ok...


Kommentarer
Postat av: Helene

Hittar du några hjärnpiller så säg till! Jag behöver i allra högsta grad sådana.... Och GRATTIS lilla gumman på din stora dag! Kram o Puss

2012-04-26 @ 12:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0