Äntligen!

Ja äntligen fick jag lite energi tillbaka! Helgen har varit hemsk! Har varit så uttråkad och rastlös utan att orka göra någonting. har lixom bara väntat.... Har väl förlikat mig med tanken att jag kommer gå hela tiden ut så nu har hjärnan börjat komma iform igen och kroppen börjar skapa lite mer energi igen. Trots en dålig natt så känner jag mig ändå stark idag. Mer energi! Lämnade Casper på dagis och åkte och handlade. Tog en liten promenix med vovvarna i stan innan all trafik drog igång och klockan tio satt jag och testade blodtrycket hos barnmorskan. Nu är köket städat, lunchen intagen och en maskin tvätt är igång. Äntligen känner jag igen mig själv igen! I eftermiddag ska jag se till att få packat i ordning BB-väska och övernattningsväska för Casper. Därefter blir det en långpromenad med vovvarna så vi får dränerat lite energi allihop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0